mandag 14. juni 2010

As we like it

Fra kontorfronten har tidligere omtalt hva vi anser for å være sentrale faktorer ved valg av overnattingssteder. Så også, og kanskje særlig, på tjenestereiser. Tross alt, noe belønning bør man ha for å utvise uante mengder tålmodighet i svært langvarige og utmattende internasjonale møter.

Forleden var vi svært heldige. Fra det øyeblikk vi tittet inn på badet visste vi at vi ville trives på den aktuelle tjenestereisen. Fra kontorfronten blir altså nesten uforklarlig glade når vi oppdager at noen faktisk bryr seg om detaljer. Kall oss overfladiske, men lykke kan være så enkelt.

2 kommentarer:

Nils sa...

Deler av EAOI er på tjenestereise as we speak. Jeg er helt enig - enkle detaljer på hotellrommet kan gjøre underverker i en ellers tung hotellhverdag, det siste året er full av gode eksempler, dårlige også. Dessverre har ikke dagens etablisement skjønt dette. Eneste glede på badet var en miniflaske med illeluktende såpe fra Adidas. sjekk bilde for bevis. akk. http://farm5.static.flickr.com/4018/4700332560_e0e41dd810.jpg

Jeg har en høne å plukke med hotellbookingansvarlig. -Nils

Fra kontorfronten sa...

Vi lider meg deg! Vi blir regelrett deprimerte av slike komboprodukter. Bookingansvarlig må få rask tilbakemelding slik at dette unngås ved fremtidige tjenestereiser.