fredag 14. mai 2010

Hvis vi hadde vært kantinesjefer

Dette er et bilde fra en hyggelig lunsj på et tradisjonsrikt sted i midten av byen. Slikt bør man egentlig unne seg på inneklemte dager som tilbringes på kontoret. Men gjorde vi det? Nei, vi gikk i kantina som vanlig. Det kunne vi spart oss.

La oss bare stille et retorisk spørsmål: Hvor vanskelig kan det egentlig være å lage ferske scones med godt syltetøy og krem til? Og selvsagt deilig te med melk eller sitron. Vi er sikre på at det ville blitt en umiddelbar suksess i kantinen.

Resten av helgen skal det lunsjes godt!

2 kommentarer:

Nils sa...

Jeg har gitt opp kantinen her i EAOI, det er bare triste måltider der. Nei takke meg til toast, kirsebærgele, kaffe, avis og gress mellom tærne - slik akter hvertfall jeg å tilbringe helgen. Pluss å planlegge finfine sommerfester. Jeg gleder meg til sommeren. -Nils

Fra kontorfronten sa...

Fra kontorfronten synes dine helgeplaner høres ut som noe av de bedre man kan ha. Og la oss håpe på en lang, varm sommer.